سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسمان کبود


دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته

شرکت فنی و مهندسی نت کارا در زمینه دوربین مدار بسته ، نصب دوربین مدار بسته و اجرا ، خدمات پشتیبانی و مشاوره نیز به صورت مستمر در ایران به خصوص تهران فعالیت داشته .

این شرکت تلاش نموده تا در حوزه نظارت تصویری از مدرن ترین تجهیزات دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه و تکنولوزی های روز با کیفیت بالا ، به صورت مداوم استفاده نماید .

استفاده از انواع سیستم های نصب و راه اندازی دوربین مداربسته همچون آنالوگ ، دیجیتال و یا ترکیبی ( هیبریدی ) بسته به نیاز مصرف کننده ، می تواند هر خواسته ای را مرتفع سازد که مسلماً در شرایط متفاوت محیطی ، انتخاب بهترین راهکار برای ایجاد بستر انتقال تصویر و ذخیره آنها ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های اجرای پروژه ، میتواند عمر مفید عملکرد سیستم را تا حد چشم گیری افزایش دهد .

ارائه طرحهای متعدد و متناسب با بودجه تخصیصی ، از برندهای مختلف و روش‌های متنوع اعم از دوربین مدار بسته آنالوگ و یا دوربین مداربسته تحت شبکه به صورت مجزا در پروژه ها از دیگر توانمندی های این مجموعه به شمار می آید.

یکی از اساسی‌ ترین موارد در این حوزه بحث انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته در بستر اینترنت بوده که این شرکت با در اختیار داشتن کادر مجرب، در این زمینه بسیار موفق عمل نموده است.

مدیران و کارکنان شرکت تلاش مداوم برای یادگیری تازه ها و دستاوردهای علمی و تجربی معتبر جهانی در زمینه نصب دوربین مدار بسته را مدنظر قرار داده و آن را عامل مؤثری برای موفقیت در رقابت های حرفه ای می دانند.

خدمان قابل ارائه نت کارا در زمینه نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته :

    طراحی
    مشاوره
    تامین کالا
    نصب دوربین مداربسته

    تعمیرات و سرویس و نگهداری


دانلود آسان جدیدترین آهنگ ها و ویدئو ها 

 

 

دانلود آرشیو کامل خواننده های داخلی 

دانلود آرشیو کامل خواننده های خارجی

کد پیشواز خواننده های داخلی 

آوای انتظار خواننده های داخلی 

موزیکال ، برترین سایت دانلود موسیقی 

Download new song 

Download full archives

Download music video  

دانلود مستقیم موزیک خارجی 

 

دانلود موزیک ویدئو خارجی


طراحی و معماری ویژه کودکان 

آموزش عکاسی مد، طبیعت، تبلیغاتی، پرتره، لنداسکیپ، خیابانی، مستند، فتوژورنالیسم، مینیمال، فرمالیست، کانسپت، آبستره و ...

یک نمونه آموزش عکاسی ساخت تصاویر پانورامای قطبی 360 درجه را برای نمونه در این مطلب دنبال میکنیم، برای تماشای تمام مطالب آموزش عکاسی به سایت دانشگاه مجازی هنر مراجعه فرمایید : http://artcollege.ir

احتمالا عکس هایی را دیده اید که اشکال عجیب و دارای هندسه متفاوتی نسبت به عکس های معمولی هستند، در این مطلب تکنیکی ارائه خواهد شد که در آن با استفاده از افکت های فتوشاپ، عکس های 360 درجه ایجاد خواهیم کرد که به اصطلاح به آن ها پانورامای قطبی (polar panoramas) میگوییم.

معمولا برای تماشای تصاویر پانورامای قطبی به مرورگر وب و پلاگین های خاص (به عنوان محیط های مجازی) نیاز است، اما همچنین می توان با استفاده از فیلتر Polar Coordinates در فتوشاپ، تصاویر 360 درجه دو بعدی ایجاد کرد که در آن ها لبه های عکس ها به هم متصل می شوند تا یک دایره بسته ایجاد شود.

جای تعجب است که انجام این کار بسیار آسان است و اگر در گرفتن عکس های موردنیاز دقت به خرج دهید، حتی قسمت های اتصال (join) عکس ها را نیز مشاهده نخواهید کرد! ساخت پانورامای قطبی بیشتر یک تکنیک نرم افزاری است، اما توصیه می شود در وهله اول در گرفتن عکس هایی مناسب تلاش کنید، به این دلیل که هرچه عکس های خام اولیه بهتر باشند، تصویر نهایی 360 درجه تمیزتر خواهد بود و نیاز به کار کمتری خواهد داشت. که لازمه این کار یافتن مکان مناسب و استفاده از سه پایه است.

برای خواندن ادامه مطلب از طریق یکی از لینک های زیر اقدام بفرمایید :

منبع : آموزش عکاسیخرید دوربین عکاسیعکاسی - عکاسی حرفه ای

 


تعاریف مدیریت برند:
تعریف نخست: فرآیند حفظ، بهبود و حمایت از نام تجاری که بدین وسیله نتایج مثبتی برای آن نام بهمراه آورد. مدیریت برند وجوه مختلفی مانند هزینه ، رضایتمندی مشتری، عرضه در فروشگاه و رقابت را شامل می شود. مدیریت برند برپایه بازاریابی بنا نهاده شده است اما بر نام تجاری و اینکه چگونه می تواند برای مشتری مطلوب بماند، تمرکز دارد. مدیریت مطلوب برند نه تنها می تواند  بر فروش بالای یک محصول بلکه بر سایر کالاهایی که با نام تجاری در ارتباط هستند نیز تاثیر گذارد. برای مثال اگر یک مصرف کننده از یک بیسکویت خاص خوشش بیاید و به آن برند اعتماد کند، احتمال بیشتری دارد تا او محصولات دیگر ارائه شده توسط کمپانی مثل شکلات یا کلوچه آن را امتحان کند. ادامه مطلب 

 

علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات

کانال تبلیغات در تلگرام : (https://telegram.me/alijahsh)
بازاریابی | تبلیغات | بازاریابی | تبلیغات تجاری | آسیب شناسی تبلیغات | نقد تبلیغات | بررسی تبلیغات | بررسی تبلیغ | تبلیغ | تبلیغات | نقد تبلیغ | برند | برندینگ | مدیریت تبلیغات | مدیریت برند | برنامه ریزی تبلیغات | کمپین تبلیغاتی | تحقیقات بازاریابی | تحقیقات بازار | مشاور برندینگ | مشاور بازاریابی | مشاور تبلیغات | مدیریت برند | تعریف برند | بازاریابی برند

http://www.alijah.ir/
http://sandesign.ir/


سرویس افزایش سرعت اینترنت و افزایش سرعت دانلود چیست و چگونه کار میکند ؟
وقتی که شما از شرکتی اینترنت خرید میکنید مثلا به شما میگویند سرعت شما 512 است.یعنی شما باید قادر باشید 512 کیلو بایت در ثانیه دانلود کنید ولی آیا شرکت ها این امکان را به شما میدهند ؟
جواب خیر است؛این سرعت اسمی اینترنت شماست ولی در حقیقت اگر شما حتی با سرعت 256 کیلوبایت در ثانیه دانلود کنید نیز بسیار عالی است ولی متاسفانه.....
بخصوص در سرویس های دانلود رایگان شبانه شرکت ها سرعت شما را به شدت در آن زمان کاهش میدهند تا کمترین حجم را استفاده نمایید ولی راهکار چیست تا به صورت طبیعی بتوانیم دانلود کنیم.
شرکت سرعت افزا این موقعیت را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بدون محدودیت و کاهش سرعت با 2 برابر سرعت فعلی اینترنت ؛ دانلود کنید ,فیلم ببینید و آپلود کنید اما چگونه ؟
سرویس افزایش سرعت اینترنت و افزایش سرعت دانلود با اتصال به سرورهای بسیار با کیفیت محدودیت سرعتی شرکتهای اینترنتی را میشکند و باعث میشود سرعت دانلود ، وب گردی ، فیلم دیدن و بطور کلی سرعت اینترنت شما تا بیش از 2 برابر افزایش یابد و محدودیت سرعت پایین دانلود شبانه و اینترنت کم سرعت را فراموش میشود.
سرویس افزایش سرعت دانلود و افزایش سرعت اینترنت قابلیت اتصال در انواع ویندوز( ایکس پی - ویستا – 7 -8-10) انواع گوشی (آیفون و آندروید) انواع تبلت ( iPod - iPad – Android) ایکس باکس ، پلی استیشن 3 و 4 و مکینتاش را دارد

پینگ و سرویس کاهش پینگ چیست ؟
سرعت تبادل اطلاعات از سیستم شما (مبدا) به سایت (مقصد) و یا هر چیز دیگری که از طریق اینترنت به آن متصل میشوید را پینگ تایم میگویند.
به دلیل تقسیم زیاد یک خط اینترنت بین چندین کاربر پینگ تایم بالا رفته و سرعت رفت و آمد اطلاعات بین مبداء و مقصد کند میشود.
سرویس کاهش پینگ از طریق سرورهای خود در ایران این سرعت را به کمتر از نصف حالت معمولی اینترنت شما کاهش میدهد؛یعنی اگر پینگ تایم شما در حالت معمولی 300 باشد با استفاده از این سرویس به 100 الی 150 کاهش پیدا میکند.
لازم به ذکر است هر چه پینگ تایم شما پایین تر باشد یعنی کیفیت اینترنت شما از لحاظ دانلود و آپلود و Send – Recive بهتر عمل خواهد کرد پس پینگ تایم پایین تر یعنی اینترنت سریع تر ؛ دانلود سریع تر و آپلود سریع تر .
شرکت سرعت افزا با بیش از 3 سال سابقه در سرورهای مجازی سامانه کاهش پینگ و افزایش سرعت اینترنت راه اندازی کرده تا کاربران ایرانی نیز از اینترنت پر سرعت لذت ببرند.
یکی دیگر از کاربردهای سرویس کاهش پینگ ؛ بازی های آنلاین نظیر World of Warcraft - league of legends -Heroes of Newerth – Dota 2 و ....میباشد که نیاز به پینگ تایم پایین دارند
شما با این سرویس میتوانید با کمترین پینگ و کمترین هزینه بیشترین لذت را از بازی ببرید


ازدواج موفق با دوهمدل 

سایت همسریابی

 

هر راه ارتباطی که موجب آشنایی دو فرد شود میتواند شروعی برای آشنایی جهت ازدواج نیز باشد و هر انتخابی اگر آگاهانه و از روی شناخت صحیح و دقیق از خود و طرف مقابل ، خانواده خود و خانواده طرف مقابل ، شرایط پیرامون خود و شرایط پیرامون طرف مقابل باشد به احتمال زیاد  زیربنای شروع زندگی موفقی خواهد بود و در غیر اینصورت نمیتوان انتظار زندگی موفقی را از این آشنایی داشت.
بنابراین مهمترین مسئله شناخت صحیح میباشد که باید بصورت دقیق و صحیحی اتفاق بیافتد و بهیچ وجه نباید پنداشت که چون معرف، فردی واقعی است حتماً زندگی موفقی خواهد بود. چه بسیار افرادی که به همان روش سنتی معرفی شده اند  اما چون اصول آشنایی را رعایت نکرده اند متاسفانه پس از شروع زندگی به مشکل برخورده اند و یا چون معرف یک سایت میباشد، حتماً زندگی ، ناموفق خواهد بود و کم نیستند افرادی که معرف آنها سایت های همسریابی بوده اند و چون اصول آشنایی را رعایت کرده اند  خدا رو شکر زندگی موفقی دارند. چرا که معرفی و شناخت دو مقوله کاملاً متفاوت هستند یعنی ابتدا شخص مورد نظر باید معرفی شود و سپس قبل از تصمیم به ازدواج باید در مورد فرد مقابل شناخت پیدا کند.
آشنایی توسط همسریابی دوهمدل نیز از این قاعده مستثنی نیست ، اگر اصول آشنایی در آن رعایت شود و انتخاب آگاهانه ای صورت پذیرد میتواند موجبات شروع زندگی موفقی نیز بشود و در غیر اینصورت شروع زندگی مشکل آفرین خواهد بود.
سایت همسریابی دوهمدل تنها یک واسطه است جهت معرفی اشخاص تنها و آماده ازدواج ، که ابتدایی ترین مرحله ازدواج به شمار میرود، مرحله شناخت و راستی آزمایی ادعاها بر عهده خود شخص میباشد، دقیقاً مثل اینکه شما با فردی در دانشگاه آشنا شده اید و طرف مقابل ادعا میکند که مثلاً مهندس میباشد و یک خانه شخصی دارد و یک برادر دارد و پدر و مادرش در شهرستان زندگی میکنند، آیا تنها به ادعاهای فرد میتوان اطمینان کرد؟ بهیچ وجه !
باید با همکاری خانواده و افراد معتمد خود بصورت دقیق و کامل در مورد ادعاهای فرد مورد نظر تحقیق کرد تا اگر دروغ،کلاهبرداری یا هر مسئله دیگری در کار باشد همان ابتدا مشخص گردد ، اگر پس از این شناخت و مشورت با خانواده خود به تصمیم قطعی در رابطه با ازدواج با فرد رسیدید، قول میدهیم که به امید حق تعالی زندگی موفقی خواهید داشت و اگر تنها با صحبت با فرد مورد نظر که معمولاً کلاهبرداران هم خیلی راحت افراد ساده را میتوانند تحت تاثیر قرار دهند به ادعاهایش اطمینان کردید و به احساس خود نتوانید غلبه کنید و برای تصمیم عجله کنید، نباید منتظر رویدادهای خوشایند باشید

 

 


دانلود آهنگ غمگین و زیبا با کیفیت بالا سال 94
 
برای دانلود آهنگ همراه متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید
دانلود آهنگ غمگین
 
اسامی خواننده‎گان پاپ فارسی
دانلود آهنگ غمگین و زیبا با کیفیت بالا سال 94
سینا سرلک
شادمهر عقیلی
شهرام شکوهی
علی ارشدی
علی اصحابی
علی زارعی - آرشاوین
علی تکتا - علی زیبایی
علی عبدالمالکی
علی لهراسبی
علی نیا
علیرضا روزگار
علیرضا قرایی منش
عماد
عماد طالب زاده
فاتح نورایی
فرزاد فرزین
فریدون آسرایی
مازیار فلاحی
مانی رهنما
مجید اخشابی
محسن چاوشی
محسن یاحقی
محسن یگانه
محمد اصفهانی
دانلود آهنگ جدید
کامران مولایی
احمد سولو - احمدرضا شهریاری
سینا گلزار
مسعود تقی زاده
محسن جمال
ایمان سیاهپوشان
رستاک
دانلود آهنگ غمگین و زیبا با کیفیت بالا سال 94
مجید یحیایی
مجید رستمی
کوروش صنعتی
وحید حاجی تبار
مهدی شکوهی
احسان حق شناس
بابک مافی
پرهام ابراهیمی
امیر تاجیک
محسن ابراهیم زاده
فرهاد دهقان
پویان
زانیار خسروی
مرتضی اشرفی
عمران طاهری
سعید شهروز
نوید یحیایی
ایمان فلاح
کامران تفتی
علی بابا
چارتار
محمد زارع
محمدرضا هدایتی
بابک جهانبخش
بابک رهنما
باراد
بنیامین بهادری
بهنام صفوی
بهنام علمشاهی
حامد زمانی
حامد محضرنیا
حامد پهلان
حبیب
حمید حامی
حمید طالب زاده
حمید عسکری
رامین بی باک
رضا اسفندیار
رضا شیری
رضا صادقی
رضا یزدانی
روزبه نعمت اللهی
سالار عقیلی
سامان جلیلی
سعید آسایش
دانلود آهنگ غمگین و زیبا با کیفیت بالا سال 94
سعید عرب
سعید مدرس
سیاوش قمصری
سیاوش قمیشی
سیروان خسروی
مهدی مقدم
مهدی یراحی
مهدی یغمایی
میثم ابراهیمی
میثم رستگار
میلاد باران
مرتضی پاشایی
مسعود امامی
مسعود سعیدی
مصطفی فتاحی
مصطفی یگانه
معین
مهدی احمدوند
مهدی مدرس
 
احمد سعیدی
امید جهان
امید حاجیلی
امید ساربانی
امیر تتلو
امیر علی
امیر فرجام
امیر یگانه
اندی
ایمان ابراهیمی
ایمان غلامی
دانلود آهنگ غمگین و زیبا با کیفیت بالا سال 94
ندیم
نیما مسیحا
پویا بیاتی
علیرضا عصار
مجتبی کبیری
مرتضی زرلکی
مجتبی دربیدی
کامران تفتی
شهاب بخارایی
ناصر زینعلی
مصطفی تفتیش
سینا حجازی
امین رستمی
حسن شماعی زاده
قیصر
رضایا
آرمین 2AFM
ساسی مانکن
پویا سالکی
مجید خراطها
رضا اعتمادی
پازل باند
نوید راستی
Emo Band - امو باند
محمدرضا شجریان
امیرعلی بهادری
احسان خواجه امیری
شهرام صولتی
محمد علیزاده
علی زند وکیلی
یوسف زمانی
امین فیاض
مصطفی فتاحی
سامی یوسف
سعید کرمانی
ماهان بهرام خان
امید علومی
یاسین غلامی
ایمان علیشاهی
حسین توکلی
علی رها
میلاد بابایییاس
سهراب پاکزاد
دانلود آهنگ غمگین و زیبا با کیفیت بالا سال 94
 

 


سایت ازدواج
 
وقتی شبکه ارتباطی و اطلاعاتی ما به گستردگی جهان می شود، عمق شناسایی ما در این وسعت عظیم تا چه اندازه کاهش می یابد؟!
 چگونه می توانیم در این پهنه گسترده ؛ به شناسایی عمیق مسئله ای و یا به لایه های پنهان موضوعی فکر کنیم؟!
 چگونه اسیر سطحی نگری و ساده لوحی نشویم؟! خلاصه اینکه در میان این همه افراد که فقط چند خطی از آنها می خوانیم یا چند کلمه ای را می شنویم ؛ چگونه روح و روان ؛ احساس و اندیشه و رفتارشان را بشناسیم و باور کنیم؟!  آنهم در مهمترین انتخاب زندگی یعنی همسر گزینی و ازدواج.- انتخابی که در عالم واقعی هم با مشکل روبروست ؛ پس درعالم مجازی چه باید کرد؟
این مقاله به راه حلهای احتمالی می پردازد که به زعم نویسنده می تواند برای آنهایی که به ازدواج اینترنتی می اندیشند ؛ مفید باشد. برای روشن تر شدن بحث، به موضوع:
کسب اطلاعات از پسران و شناسایی آنها جهت ازدواج  اینترنتی (سایت همسریابی دوهمدل)
می پردازیم در مورد شناسایی دختران و کسب اطلاع از آنها جهت ازدواج ، نیز با کمی تفاوت به همین منوال است. اگر بازدید کنندگان عزیز سئوالی در رابطه با آن داشته باشند ، بنده در یادداشتی دیگر توضیح خواهم داد.
عزیزان مقالات زیادی در وب سایت ازدواج دو همدل وجود دارد که ازتون دعوت میکنم به این سایت سر بزنید
کافیه در گوگل بزنید سایت همسریابی دوهمدل
کسب اطلاعات و شناسایی پسران جهت ازدواج  اینترنتی

سایت ازدواج
 
برای خواندن ادامه مطلب لطفا به سایت همسرگزینی سر بزنید
کافیه در گوگل بزنید سایت همسریابی دوهمدل